Dag 6: Sequoia National Park

16 juli 2018 - Sequoia National Park, California, Verenigde Staten

Weer vroeg opgestaan voor de lange reis naar Sequoia. Het is ongeveer drie uur rijden, waarvan er gelukkig twee uren door het park gaan. De eindbestemming is de "General Sherman Tree" de aller grootste boom qua volume wereldwijd en zo'n 2500 jaar oud. Gelukkig was het niet al te druk in het park en ook niet zo heet.
Op de terugweg nog langs een Wal-Mart geweest, zo'n enorme supermarkt. Hierna lekker de BBQ gebruikt die bij het huisje hoort. Black Angus hamburgers met Cheddar, uitjes, bacon en sla.....

1. Jan- Meulemans:
    19 juli 2018
    Michelle, gefeliciteerd!!!! Jullie allemaal ook! Maak er weer een fijne dag van! opa en oma
  2. Anja Rikmanspoel:
    21 juli 2018
    Oooooh kats vergeten, maar beter laat dan nooit haha.
    Michelle proficiat Met je verjaardag! Je mag van mij de grootste ijsco kopen die je kunt vinden! Ik betaal hem later wel aan je vader terug haha! Voor de rest allemaal nog heerlijk genieten van deze fantastische reis!
  3. Ajstegeman:
    22 juli 2018
    Dit alles is de moeite waard in een woord prachtig
    Het lijkt me een reis om nooit te vergeten
    Michelle van harte gefeliciteert met je verjaardag
    Ik was het niet vergeten ik wens jullie nog een hele fijne vakantie